27.10.2008

პროექტის სახელი: „სასკოლო ფორმა“
პროექტის მოკლე აღწერა: პროექტში მონაწილე მოსწავლეები მოიძიებენ, გამოიკვლევენ და შეადარებენ ინფორმაციას სასკოლო ფორმის წარმოშობისა და მრავაფეროვნების შესახებ.
პროექტის სრული აღწერა: პროექტის მონაწილეები იკვლევენ:

  • სასკოლო ფორმის წარმოშობის ისტორიას სკოლის დაფუძნებიდან დღემდე.(კაცობრიობის განვითარების სხვადასხვა ეპოქებსა და ქვეყნებში)
  • მოიძიებენ ინფორმაციას სხვადასხვა ქვეყნის სკოლებში არსებული ფორმების შესახებ, შეისწავლიან და გამოიკვლევენ ახდენს თუ არა გავლენას ამა თუ იმ ქვეყნის რელიგია, გეოგრაფიული მდებარეობა, კლიმატი, სკოლის ფორმაზე?
  • შეისწავლიან რამდენად მნიშვნელოვან როლს ასრულებს სასკოლო ფორმა მათ ცხოვრებაში.
  • გაიხსენებენ ან ჩაიწერენ კურიოზულ ისტორიებს სკოლის ფორმასთან დაკავშირებით.
  • პროექტის მონაწილეები შეხვდებიან დიზაინერებს და გამიოკვლევენ რა ფაქტორებს ითვალისწინებენ ისინი ესკიზის შექმნისას.
  • მოიძიებენ ფოტო და ვიდეო მასალებს.
  • გამართავენ დისკუსიას და ჩაატარებენ გამოკითვებს დღეს არსებულ სასკოლო ფორმებზე.
  • შექმნიან ნახატებს, მოდეელების ესკიზებს, და მოაწყობენ ამ მოდელების ჩვენებას სკოლაში.

    მონაწილეთა ასაკი/კლასები: 11-12,13-17//V-VI, VII-IX, X- XI
    ვადები/ხანგრძლივობა: 2 თვე (სასწავლო წლის განმავლობაში)
    პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: ფოტო და ვიდეო მასალის მოძიება, ინტერვიუები, დისკუსიები, კვლევების ჩატარება. სასკოლო ფორმის თარგებისა და ესკიზების შედგენა, ნახატებისა და ესეების კონკურსი.
    მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები რაც შეიძლება შეიქმნას: სასურველი სლაიდ-შოუ, ესეები, საიტი, ბლოგი, ნახატები, სასკოლო ფორმის შეკერვა(ნიმუში), პოდიუმი
    სარგებელი სხვებისთვის: დაიხვეწება გემოვნება, ფერთა შეხამება,ინფორმაციული კვლევა, პრეზენტაციის ხარისხი, გამოუმუშავდებათპრაქტიკული უნარ-ჩვევები.
    სამუშაო ენა: ქართული, ინგლისური, რუსული
    საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
  • ლიტერატურა (განუვითარდებათ ძირითადი საკომუნიკაციო უნარები: მოსმენის, წერის, კითხვის.ესეების წერის)
  • ისტ-ის ტექნოლოგიები, სხვადასხვა პროგრამებთან მუშაობის ხარისხის გაუმჯობესება, PowerPoint,Internet, Word, Paint, Movie maker…
  • ხელოვნება(გემოვნება, ესთეტიკური აღქმა, ესკიზების შექმნა, პრაქტიკული უნარ-ჩვევების განვითარება)
  • გეოგრაფია (ისწავლის, მოძებნის და რუკაზე აღნიშნავს განსხვავებული კლიმატისა და გეოგრაფიული მდებარეობის ქვეყნებს და ქალაქებს, რომელი ქვეყნის სკოლის ფორმასაც გაეცნობა, )
  • რელიგია (გაეცნობიან სხვადასხვა რელიგას და რელიგიის გავლენას მოსწავლეთა ჩაცმულობაზე )

    მონაწილეები სხვა სკოლებიდან:
    პროექტის ფალსიფიტატორის სახელი: ლია ნაცვალაძე
    პროექტის ფალსიფიტატორის ელ.ფოსტა: Liana636@gmail.com
    პროექტის ფორუმი: www.//iearn.com/
    პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი:http://skolaforma.blogspot.com/

3 комментария:

xato-metonidze комментирует...

dzalian saintereso proeqtia qalbatono lia. mnishvnelovania ras fiqroben saskolo formebis shesaxeb mozardebi

chari комментирует...

namdvilad sawiroa forma skolashi is alamazebs skolasac da moswavlesac.

maka комментирует...

მეტად მნიშვნელოვანი და აქტუალური თემაა. სკოლის ფორმა ზოგისთვის მოგონებებია, ზოგისთვის დისციპლინა...
წარმატებებს გისურვებთ პრეოქტზე მუშაობისას!!!!